utorok 23. septembra 2014

Knižné prírastky - august


Ahojte ostrovčatá,

po dlhom období pridávam príspevok, ktorý tu už mal byť dávno. Vlastne tu už dávno mali byť rôzne príspevky, ktoré som plánovala, ale človek mieni - Pán Boh mení... Bola som chorá a mala som s tým dlhšiu krízu. Nedokázala som sa venovať čítaniu, blogu a vlastne takmer celému svetu. Teraz sa však už pomaličky vraciam späť, aj čítam a chcem vám konečne ukázať moje krásne knižky, ktoré som získala ešte v auguste. Už ich nebudem zverejňovať pod názvom Mesačná chvastačka, ale jednoducho Knižné prírastky. 

Pripravila som aj nový jesenný vzhľad, kedže dnes je už prvý jesenný deň. :) Fakt ste mi chýbali, už sa teším ako si poprečítam všetky vaše príspevky na blogoch, ktoré som zameškala a dúfam, že ste na mňa nezabudli. :)


Knihy kúpené:



Toto je jedna z doplnkových knižiek ku Harrym Potterovi. Sú tri a sú vypredané, takže keď som ju videla na bazoši za euro, veľmi som sa potešila. Keď som ju tak videla, dostala som náladu popritom všetkom si znovu prečítať Harryho - aspoň prvý diel. :)

Knihy vyhrané:
Pvé dve Yoli knižky boli mojim výberom, keď som vyhrala v tej prázdninovej súťaži so zápisníkom Odviaž sa. To vydanie Na vine sú hviezdy je nádherné. A tretiu knižku so skvelým názvom Problém na každé riešenie som vyhrala v Letnom knižnom hope. Bola som veľmi šťastná, pretože je to tiež vypredaná kniha a kedže Kerstin Gier je úžasná spisovateľka, chcem si od nej prečítať všetko čo u nás od nej vyjde. Mám ju veľmi rada. :) Nuž a ešte mi po dlhom čase prišli záložky, čo som kedysi vyhrala v jednej súťaži, ale z Čiech mali asi dlhú cestu. :) Nakoniec sa mi podarilo ešte vyhrať aj anglickú e-knihu Fragile line, ktorou sa pomaly preluskávam (ale je to ťažké). :D


Knihy na recenziu:
Táto prekrásna knižka mala jedinú smolu - a to, že keď som ju čítala, zasiahla ma choroba. Tým pádom som mala v jej čítaní veľkú prestávku. Tento týždeň verím, že sa dočkáte recenzie. Už teraz ju vám však môžem odporučiť a ďakujem za ňu vydavateľstvu Ikar. :)

10 komentárov:

  1. Wow, ty si sa toho navyhrávala :D pekné čítanie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ... teším sa, Aly, že Ti je už lepšie a že choroba a kríza s ňou spojená sa roztápa ako sneh pod hrejivými lúčmi jarného slnka. Prajem Ti do ďalších dní krásne snežienkové prekvitanie a už sa teším na Tvoju novú recenziu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne knižné prírastky.Na vine sú hviezdy sa mi páčila aj kniha,aj film...Šťastná sedmička sa zjavuje teraz takmer na každom rohu plná chvál,tak som zvedavá na tvoj názor...ostatné knižky poznám len tak z videnia :) Som rada,že si späť a že ti choroba konečne dala pokoj...a vzhľad blogu je nádherný...:) Už sa teším na tvoje recenzie.....:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa na film ešte len chystám. :) Ďakujem moc, moc. :)

      Odstrániť
  4. Som šťastná, že si taká šťastná z Gierovej 8) Ja som mala rovnaké pocity z autorky, keď som knihu našla na bazosi, ale rada posúvam ďalej 8P
    Half bad by som si veru prečítala 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To veru som. :)
      Mňa pôvodne vlastne moc nezaujal, ale výhrou bola nejaká kniha Yoli a vtedy mi ostávalo vybrať si buď už len Half bad alebo Prozreteľnosť. Z týchto dvoch som zobrala radšej Half bad, lebo ten ma môže príjemne prekvapiť a má super obálku. :)

      Odstrániť