sobota 29. novembra 2014

Knižné prírastky - október


Už je tu koniec novembra a ja som vám ešte neukázala ani moje októbrové knižné prírastky. Ale teraz už šup do toho! :D

Knihy vyhrané:

V októbri sa mi podarilo vyhrať balíček u Judit, ktorý som si priala najviac. Obsahoval záložku Na vine sú hviezdy a prvé tri diely Stefanových denníkov. Chcem si ich prečítať, pretože som počula, že sú lepšie než knižná séria Upírske denníky a navyše som Team Stefan! :D


Knihy na recenziu:

Na Papierové mestá som sa tešila odkedy ohlásili ich vydanie a boli aj jedným z dôvodov, prečo som sa tešila aj na samotnú jeseň. Celkom ma príjemne prekvapili prvky dobrodružstva a záhady, ale kniha mala aj svoje muchy - veď viac si už môžte prečítať v mojej recenzii, ktorá je na blogu a za túto knihu ďakujem vydavateľstvu Ikar. :)






14 komentárov:

  1. Moc pěkné přírůstky! :) Ta Papírová města vypadají moc dobře, to YOLI vydání se mi líbí mnohem víc než ten těžký hardback. Na samotnou knížku jsem poměrně zvědavá - už bych si od toho Greena asi vážně měla něco přečíst, no. :D Mám od něho doma čtyři knížky a ještě jsem ani jednu nečetla. Vím, jsem divná. Avšak příští rok bych to ráda napravila, tak uvidím, jak se mi to povede. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Určite si od neho niečo prečítaj. :) Mňa doma ešte tiež čaká Aljaška, aj keď pomaly začínam mať obavy, či mi to nebude príliš pripomínať Mestá.

      Odstrániť
  2. Pekné prírastky...každá knižka poteší :) Papierové mestá teraz vidím všade,ale ja Greena až tak veľmi nemusím,takže by som po tejto knižke ani nesiahla a Stefanove denníky-neviem-upíry moc nemusím,ale tak možno to bude fajn čítanie :-) No a som zvedavá na novembrové prírastky-ako som videla na iných blogoch,tak si mala veľké šťastie-kopu si toho povyhrávala :)...a tá fotka v súťaži na blogu Knižné nebo bola fakt pekná-zaslúžená výhra...:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) ... Joj, to som bola až taká nápadná? :D Veď aj ja som z tých výhier prekvapená a teším sa z nich veľmi... :) jéj, ďakujem, to je od teba milé. :)

      Odstrániť
    2. :)...dokonca sa aj mne pošťastilo a ten pocit prekvapenia zmiešaný s nadšením-teraz už poznám :-D...a musím povedať,že máš náááádherný vzhľad blogu...veľmi sa ti tento zimný podaril-som očarená-ale ostatné nie sú pravdaže výnimkou :)....

      Odstrániť
    3. Hej, aj ja som si všimla teba kedysi, že si vyhrala. :D A som sa z toho tešila. :)
      Jéj, ďakujem ti veľmi pekne. :) Som rada, že sa páči. :)

      Odstrániť
  3. Aly, úprimne sa teším spolu s Tebou z Tvojich nových kníh :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie Stefanove denníky, to je ktorá časť Upírskych denníkov? Ja som v tom už úplne stratila prehľad, je ich veľmi veľa :D ani netuším, ako som sa dostala po piaty diel. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stefanove denníky sú samostatná séria. :) Tuším sa odohrávajú iba v minulosti. :)

      Odstrániť
    2. To je na mňa príliš zložité :D :D Prisahám, že sa lepšie vyznám v knihách Cassandry Clare ako v tomto :D Nekonečná séria... :D skoro ako Škola noci D:

      Odstrániť
    3. Niekedy tie autorky vážne nechápem... Milión päťsto častí stále dokola. Ale že ich ešte baví písať. :D

      Odstrániť
  5. Tak ja som team Damon, možno aj preto ma Stefanove denníky nikdy nelákali.:D Ale možno aj preto, že som mala dosť aj toho komplikovania v seriáli i pokazenej pôvodnej série.:P Každopádne som zvedavá na tvoj názor.:)
    Aaaa krásny zimný vzhľad.:3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) To len ja kým sa ku nim zas dostanem. :D

      Odstrániť