piatok 21. novembra 2014

Päť kúskov radosti #1


Ahojte ostrovčatá,

pripravila som pre vás nový typ príspevku, v ktorom sa budem snažiť ukázať vám aj niečo z môjho života. Hlavne chcem, aby to boli pekné a radostné veci, o ktoré by som sa s vami chcela podeliť. Bola by som rada, keby to aj vás povzbudilo k hľadaniu radostí každodenného dňa, ich všímaniu si a tešenia sa z nich a nakoniec - k ďakovaniu za ne, pretože aj tieto maličkosti sú darmi z lásky.
Budete chcieť takéto príspevky? Napíšte mi, aby som vedela, či vás to bude zaujímať...



1. Takýto kvietok - nechtík lekársky - mal silu prebojovať sa a vykvitnúť nielen v tomto sychravom období, ale aj na takomto bezútešnom betónovom mieste. Pohľad na neho akoby dodával nádej...


2. ...a je aj krásny. :)

3. Možno ste už niektorí na Facebooku videli, že som sa s touto fotkou zapojila do jednej súťaže. Vytvorila som také malé knižné nebo s jedným oblakom. :D 

4. Konečne som si vybrala a kúpila kalendár na nový rok. Potrebovala som len taký malý na stôl a tento rok som mala so psíkami, tak som chcela zmenu. Kone mám veľmi rada a už sa teším na ich obrázky. Kone pre mňa predstavujú pocit slobody a porozumenia...

5. Po dlhej dobe som sa stretla s mojou dobrou kamarátkou, ktorá mi darovala takéto krásne záložky. Na tej jednej je citát: "Then he took the five loaves and the two fishes..." - Lk 9, 16

12 komentárov:

  1. Je naozaj pekné, ako dokáže pár maličkostí vyčariť úsmev na tvári.. mne sa dnes stala jedna smutná udalosť, ale stačilo pár videí od mojich obľúbených youtuberov a bolo mi o niečo lepšie. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj :/ ... ale som rada, že ti je lepšie. To úplne chápem. :)

      Odstrániť
  2. Mám veľmi rada tvoj blog. Je celý taký slniečkový, radostný. Nie nejako umelo presladený, ale žiari cezeň tvoja milá veselá povaha.
    A téma hľadania vecí, ktoré ma potešia a vďačnosť za ne mi je veľmi blízka. Každý deň sa snažím nájsť aspoň tri. A veru (ak nezabudnem), väčšinou neostanem pri troch.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti, veľmi si ma týmto potešila. Také pekné slová až hrejú pri srdci. :) Veru, aj za ne som večer poďakovala a aj za to, že mám takých dobrých čitateľov. Tých najlepších! :)
      Inak, ja mám tiež rada tvoje príspevky vďaky, mnohokrát ma tiež inšpirovali. :)

      Odstrániť
  3. Jee, určite s takými príspevkami pokračuj, sú super.:) Tá záložka je krásna a držím palce v súťaži... Musím si už tie kúpiť nejaký kalendár, asi s mačkami, to je moja srdcová záležitosť.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tak to sa teším. :) Mačky sú krásne. :)

      Odstrániť
  4. Pokračuj s týmito príspevkami, ja mám fotky a krátky text k ním veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vďaka, Aly :)

    ... je to úžasný nápad plný radosti z objavovania každodenných krás často viditeľných iba očami srdca ... krás, ktoré nadchýnajú, dávajú slnečnú žiaru i dňom pochmúrnym, ... takým, ktoré dávajú duši krídla a ona šťastím lieta...
    Budem sa tešiť na Tvoje fotky, opisy krás, ktoré Ti zažiarili počas dní ... bude to i pre mňa inšpirujúce. ... a verím, že i Tvoja radosť podelením sa ešte vzrastie.

    ... i moja vzrástla, keď som Ti pri poslednom našom stretnutí ukázala lístoček, ktorý som našla padnutý na zemi čakajúc v servise na auto :) ... https://plus.google.com/114040147710274864952/posts/PNnTmD9uAnw

    Blažený ľud, ktorý vie jasať! Kráča vo svetle tvojej tváre, Pane ☀ (Žalm 89, 16)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Maličkosti su v mojom živote najdoležitejšie!! :)

    pokiaľ chceš budem rada ak sa zapojiš do mojej giveaway o českú verziu Wreck this journal :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/11/destrukcna-vianocna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, určite by som sa zapojila, ale ja už dávno vypĺňam slovenské vydanie. :)

      Odstrániť