nedeľa 21. decembra 2014

Knižné prírastky - november


Mesiac November bol pre mňa celkom pekný a do knihovničky mi pribudli aj knižky, ktoré mi tie príjemné chvíle budú pripomínať.



Najskôr začnem knižkami, ktoré som vyhrala. Na začiatku novembra je pre mňa krásny Sviatok všetkých svätých, ktorý si veľmi vážim. V jeho období som mala možnosť vybrať si z jedného antikvariátu knižku ako výhru. Nerozmýšľala som ani chvíľu a poprosila som si o Sibirôčku, ktorú som si už dlho veľmi priala a oni mali posledný kus. Túto knihu som čítala už tak dávno, ešte ako malé dieťa a už sa teším ako si tento krásny príbeh zopakujem. A napíšem vám o ňom. Som šťastná, že ju môžem mať vo svojej knihovničke a navyše je ako úplne nová. :) Keď som vyhrala u Lyn, tiež som si mohla knihu vybrať. Prežila som svet ma zaujalo pre to, že je to zrejme prvá taká dystopia od slovenskej autorky, ktorá je u nás dosť obľúbená. :)


Ďalšie knižky som dostala ako darček a budú mi pripomínať novembrové stretnutie s mojou dobrou kamarátkou. Vnútorný hlas lásky obsahuje niečo ako rady, ktoré autorovi pomohli dostať sa z jeho ťažkého obdobia a druhá knižka je zameraná na úsmevné príhody súvisiace s pápežom Františkom. :)



A nakoniec som v novembri ešte dostala jednu knihu na recenziu od Ikaru. Na Eleanor a Parka som sa tešila, lebo ma zaujalo, že hlavné postavy nie sú dokonale nádherné ako to vo väčšine kníh býva a tá obálka knihy je svojou jednoduchosťou veľmi pekná. Príbehu som dávala veľké šance, keďže sa toľkým ľuďom páči, ale v skutočnosti ma to až tak nechytilo. Viac si môžete prečítať v mojej recenzii. :)



Za všetky knižky všetkým veľmi pekne ďakujem. :)





14 komentárov:

  1. Moc pěkné knížky,Eleanor a Park jsem si chtěla přečíst, ale právě jsem četla pouze negativní nebo neutrální recenze a tak mě to pustilo. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja mám z antikvariátu Sibirôčku. Kúpila mi ju babka a je to veľmi pekný príbeh :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? Super, že tu nie som sama. :D :)

      Odstrániť
  3. Pekné knihy! Eleanor a Park- dúfam že sa k ním dokopem čo najskôr :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Potom daj vedieť, ako sa ti páčila kniha :D
    Lyn

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kásne knihy! :)
    Od vydavateľstva Lúč mám doma knihu Milovaný pápež, ktorá je o Jánovi Pavlovi II., takže si určite plánujem kúpiť aj Svätého otca Františka. :)
    A Eleanor a Park ma nelákala ani predtým, ani teraz, ale rada by som si od autorky prečítala FanGirl, tak uvidíme. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Ja jej tiež dám šancu aj pri Fangirl. :)

      Odstrániť
  6. Super kúsky, Eleanor a Park už strašne dlho chcem ale stále sa k nej neviem nejako dopracovať!
    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To úplne chápem, ja som sa stále nedopracovala ku milión knihám. :D

      Odstrániť