streda 24. decembra 2014

Päť kúskov radosti #2


Ahojte ostrovčatá,

tak a je tu ten deň. Momentálne počúvam vianočné pesničky a usmievam sa nad krásou života a láskavosťou dobrých ľudí. Vianoce sú proste kúzelné. Prajem vám všetko pekné, dobré, pokojné a požehnaný Štedrý deň. A aby bol ešte krajší, mám tu pre vás radosti, z ktorých sa môžete tešiť spolu so mnou... :)



1. Už nie je smutno ani jednej sviečke a svietia všetky pekne spolu :)

 2. Písala som dllllhý list Ježiškovi - a už mi od neho prišla aj odpoveď! :)

3. Pohľadnice od blízkych, ktorí sú aj napriek diaľke pri nás...

4. Zásoby vianočnej muziky :D

5. Pri objednávke na Abcknihy mi pribalili aj krásny pozdrav a záložky. Tú s Malým princom som veľmi chcela, ale to bola kedysi limitovaná edícia, tak som len dúfala, že mi ju pošlú tiež... a predsa sa stalo! :)

18 komentárov:

  1. aj ja mám tie záložky :) a čo si si poprosila u Ježiška? :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tomto liste všetko len také to nehmotné a najdôležitejšie - zdravie, lásku, pokoj v našej rodine. :)

      Odstrániť
  2. Aj mne poslali tú záložku vľavo :))
    Krásne Vianoce, Aly :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne záložzky :3 Prajeme Krásne Vianoce.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jééj... to je milé! :) Teším sa s tebou. :)
    Krásne a požehnané vianočné sviatky, Aly. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj tebe krásne a požehnané vianočné sviatky :)....teším sa s tebou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Radostné Vianoce aj tebe Aly! (aj keď oneskorene, predsa) a prajem ti pokojný a požehnaný nový rok. Leti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, vážim si to. :) Aj tebe všetko dobré v Novom roku. :)

      Odstrániť
  7. Tak hádam si prežila krásne Vianoce.:) Tieto tvoje články sú vážne super.:) A tá záložka nemá chybu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? Joj, ďakujem. :) Ale áno, boli pekné. :)

      Odstrániť
  8. Ahoj chtěla bych tě poprosit o shlédnutí mého nového knižního blogu, založila jsem ho před několika týdny. Budu moc ráda za jakýkoliv zanechaný vzkaz ve zprávách - vlastní názor, připomínky, zhodnocení ... Předem moc děkuji :) http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak ti mám niečo poradiť, tak nemusíš všade písať tento istý komentár s linkom na tvoj blog. Vieš, ono to skôr odradí... Lepšie bude, keď sa aj ty vyjadríš ku danému článku, stačí aj pár slov. Pretože takto ťa ľudia nespoznajú. Okrem toho, ja si vždy pozriem, kto mi zanechá komentár, že či má tiež blog. :)

      Odstrániť
  9. jeej ja som jeziskovi nikdy nepisala, som nevedela ze odpisuje :) co odpisal?

    Zelam krasne sviatky a pozyvam na vianocnu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odpíše každému, kto na tú adresu pošle list alebo túto špeciálnu pohľadnicu. :) To je predsa tajné, ten list som nedala prečítať ani našim. :D
      Ďakujem. :)

      Odstrániť