nedeľa 18. januára 2015

Knižné prírastky - december


V decembri sa ku mne nasťahovala mimoriadne veľká kôpka kníh a hoci sú v tento mesiac hneď dva sviatky - Vianoce a moje narodeniny - aj tak som nečakala toľký počet kníh. :) A to som si ani nič nekúpila a nevzala som si nijaký recenzák.



Prvé tri knižky sú výhrou. A to dokonca Selekciu a Prvú striebornú knihu snov som si mohla sama vybrať. Selekciu som vyhrala U dvou lumpů za to, že si vybrali môj banner na ich stránku - čo už samo osebe je pre mňa veľkou odmenou. :) Strieborná zas pochádza od Mati - vybrala som si ju, lebo proste Kerstin Gier. Moja obľúbená autorka a tak už mám od nej každú knihu u nás vydanú. Nakoniec som vyhrala ešte aj Vek zázrakov u Lenky, o ktorom veľa neviem, ale o to viac som naň zvedavá. :) A vidíte tie nádherné obálky? 

Prechádzam ku darovaným knihám. Tieto sú čisto Vianočné darčeky a písala som o nich v samostatnom článku. :)

Pokračujem v darovaných knihách, ale tentoraz narodeninových. Všetky tri boli tiež môj výber. Prečo sme sa vlastne rozišli? je od sestry. Veľmi ma zaujala táto kniha a už mám aj ďalšiu autorkinu knihu Manželovo tajomstvo, ktorú práve čítam. Prvé dva diely Narnie sú od rodičov (s venovaním ❤). Mám veľmi rada filmy Narnie a veľa pre mňa znamenajú, preto som si už dlho chcela prečítať aj knihy. Veľmi sa teším, že ich už konečne mám doma, pretože filmy sú zatiaľ len tri, zatiaľ čo kníh je sedem a tak ma čaká ešte dlhá cesta objavovania. Je toho ešte toľko čo o mojej milovanej Narnii neviem...



Posledné štyri knižky boli pre mňa prekvapením. Tiež sú to narodeninové darčeky, ale tentoraz od mojich kamarátok. Misia - láska a Slovo pre každého mi darovali dve kamarátky spoločne a Ak zostanem s druhým dielom série Arizona mi zas poslala ďalšia kamarátka (môžte si pozrieť jej nový blog :) - s ňou som sa dohodla, že Ak zostanem budeme čítať spolu, na čo sa veľmi teším. :)


Za všetky tieto krásne knižky zo srdca ďakujem! :)



22 komentárov:

  1. Nádherné prírastky :) Prvú Striebornú knihu snov a Selekciu by som si chcela prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fantastické knihy! Vek zázrakov je hrozná, Selekcia je zas úžasná! Zamilovaný až po uši, no poviem ti, že tá obálka je strašne klamlivá! Tá kniha je plná prekvapení a máš sa načo tešiť!
    A o If I Stay ani nehovorím, neskutočne pekná kniha! :) Ostatné som nečítala, ale čo sa týka knihy Prečo sme sa rozišli, tak tú čítala moje teta a nevie si ju vynachváliť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) No super, tak sa teším. :) Ale Vek-u zázrakov akosi verím, že sa mi páčiť bude. Skôr mám obavy z Dôvod dýchať.

      Odstrániť
  3. Skvelé knižky! Prečítala som z nich väčšinu a veľmi sa mi páčili ( okrem knihy Dôvod dýchať). A rada by som si prečítala Ritmatika a takisto Narniu, pretože aj keď sa mi film nejako extra nepáčil, mám pocit, že knihy sa mi budú páčiť dosť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Neviem prečo, ale mne zas filmy Narnie prinášajú akýsi pokoj. To je jeden z mnohých dôvodov, kvôli ktorému ich mám rada. :)

      Odstrániť
  4. Film o Narnii som videla len jeden. Zato knihy som prečítala všetky. A tuším nielen raz. :) Hodnotné i zábavné čítanie.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne knihy. :) Čítala som len Ak zostanem, ale chystám sa na Papierové mestá a snáď sa dostanem aj k Selekcii a Zamilovanej až po uši. :) Budem sa tešiť na recenzie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aly, teším sa s Tebou z toľkých kníh :) ... a prajem Ti príjemné a obohacujúce chvíle pri ich čítaní...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Peknáá koppa :3 Selekcia je úžasnáá a Prvá strieborná takisto, uži si čítanie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňa osobne Selekcia riadne sklamala :/ a tie mená... Cheesus, kto dá meno America hlavne hrdinke? A Aspen? -_-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tieto ani veľmi neprekážajú. :) Skôr mi raz v jednej knihe vadilo meno Darina popri všetkých tých amerických menách ostatných postáv.

      Odstrániť
  9. Nádherné! Toľko kníh. Ja som si dopriala nejaké včera. Našla som úžasné kníhkupectvo, kde mali výpredaj a kúpila som štyri knihy po tri eurá! Ja som tiež typ, ktorému sa knihovnička najviac rozrastie na Vianoce a narodeniny :D
    (http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. obaôky su velmi zaujimave tie vždy vedia zaujat sem tam ked ma chyti čitacia mania nejaku knihu si kupimnaposledy to bola Moja studena vojna

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásne kúsky 8) Slekciu mám doma v aj, en som sa k nej ešte nedostala 8( Kerstin Gier píše skvele, jej knihy mám moc rada 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Veď ja som Kerstin objavila práve vďaka tvojim recenziám. :)

      Odstrániť