streda 11. februára 2015

Päť kúskov radosti #4




1. Vždy som chcela mať nejakú záložku z kníhkupectva Bookdepository.com, pretože sú krásne. Je však nepravdepodobné, že si z neho niekedy budem objednávať a preto ma veľmi prekvapilo, keď mi ku objednávke v slovenskom kníhkupectve Preskoly.sk pribalili dokonca dve BD záložky. :)

2. Dnes (11.2.) je Svetový deň chorých a zároveň Sviatok Panny Márie Lurdskej. A preto som si v tento deň vytiahla všetky veci z púte v Lurdoch a spomínala na pekné chvíle. :)



2. Vyšla nová knižka o sv. Rite a preto som ju hneď musela mať. :)



4. Ešte v decembri som sa zapojila s touto fotografiou do vianočnej súťaže na Knižním přátelství, ale chcela som vám ju ukázať až po vyhodnotení. To síce ešte nebolo a tak neviem ako som dopadla, ale už som nechcela s tým ďalej čakať. V súťaži bolo treba upiecť koláčiky, podľa vianočného receptu a odfotiť ich. :)

5. A ešte druhá nesúťažná fotka a'la medveďku, daj labku

6 komentárov:

  1. Tie záložky sú krásne :) A aj koláčiky sa ti podarili :) Určite boli veľmi chutné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky :) a záložky sú veľmi pekné.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vďaka, Aly, že si sa podelila o ďalších 5 Tvojich krásnych radostí. Potešilo ma to :)
    ... ja som tiež na 11. februára - deň chorých a sviatok Lurdskej Panny Márie - spomínala na tie všetky krásne púte s chorými do Lurd ... i na tú našu spoločnú :)

    OdpovedaťOdstrániť