pondelok 31. augusta 2015

Deň neprečítaných kníh 2015 #ViacCasuNaCitanie


Už je to druhý rok, čo sa zapájam do tohto pekného knihomoľského sviatku s názvom Deň neprečítaných kníh. Tentoraz som si po krátkom premýšľaní vybrala knižku Arizona od Eden Maguire, druhý diel série Krásni a mŕtvi. Prvú časť Jonas som čítala minulý rok v lete a milo ma prekvapila. Keďže dnes je už posledný deň prázdnin, chcela by som aj Arizonu prečítať ešte počas nich (ak z toho vznikne takáto tradícia, tak akože posledný diel budem čítať cez prázdniny roku 2017?). To bol jeden z dôvodov, prečo som si ju vybrala. Ďalší je, že túto knihu mám už od decembra. A ešte posledný dôvod bol, že keď je to iba jediný deň, chcela som len nejakú jednohubku, ktorú by som zaň mohla naozaj reálne prečítať celú. Vždy som sa na jej čítanie tešila (aj teraz :) a som rada, že konečne prišla chvíľa pre ňu. :)

Majte krásny deň, venujte aspoň trošku viac času než obyčajne nejakému neprečítanému príbehu, ktorý na vás čaká a môžte mi napísať, aká kniha bude dnes vaša vyvolená. :)

4 komentáre:

  1. Krásny deň aj tebe :) ja som sa snažila čítať knihu Fablehaven - Epidémia tieňov ale nejako sa mi nedarí a skončilo to krátkym spánkom.. :D
    Tá fotka je nádherná inak :) ten kontrast zelenej a ružovej je skvelý!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. musím sa priznať, že som včera neprečítala ani len jednu stránku, som hrozná :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale čoby si bola! Čítať si predsa môžeš aj v hociktorý iný deň. :)

      Odstrániť