štvrtok 31. decembra 2015

O tom, čo bolo pod stromčekom


Týždeň po Vianociach vám takto na sklonku roka chcem ešte stihnúť povedať pár slov o všetkom peknom spod stromčeka. :)
Môj prvý darček, ktorý mi prišiel ešte pár dní pred Vianocami, bol milým prekvapením. Tieto krásne knižky sa mi rozhodla darovať Catty, ktorú si mnohí určite pamätáte z jej knižného blogu. Neviem ani slovami vyjadriť, čo to pre mňa znamená a ako veľmi si to vážim. V mojich očiach sú tieto knihy už vzácne poklady, pretože mi dokazujú, že na svete sa vždy nájde človek s dobrým srdcom. :)

Od mojej najlepšej kamarátky mi prišiel tiež balíček skôr, ale otvoriť som ho mohla až na Štedrý deň. To čakanie bolo fakt úžasné. :D Našťastie vecičky z Londýna, Amsterdamu a Fazuľky každej chuti boli mimo zabalených darčekov, takže z tých som sa mohla tešiť už aj predtým. :) Pod stromčekom som si potom našla ešte knihu Harry Potter: Tvory a netvory, vankúšik s vôňou medovky na dobrú náladu a magnetku... už som vám povedala, že je to moja najlepšia kamarátka? :) ^.^

...ale ja nemám len jednu najlepšiu kamarátku - čo je pre mňa tým najväčším darom. Od ďalšej som dostala obrázky a milučký ruženec, ktorý ma bude sprevádzať momentálnym Rokom milosrdenstva. :)

Sovička ku mne priletela tiež ešte pred Štedrým dňom a vlastnoručne ju pre mňa vyrobila jedna teta. :) ^v^

A nakoniec sú tu darčeky od našich, ktoré som si našla pod stromčekom. Tento medailón je špeciálny tým, že každý človek si do neho môže dať tie ozdôbky podľa seba a vytvoriť si tak vlastný príbeh. :) V tomto mojom je všetko môjmu srdcu blízke a mám ho preto veľmi rada. Tá jedna ozdôbka, čo je trochu zakrytá, je kniha s nápisom: ❤ to read. :)

Potom na mňa vykuklo pyžamko, na jeho nohaviciach je po anglicky napísané: ľúbi ma, neľúbi, ľúbi ma, neľúbi... :P Ďalej tu je vankúšik, mini uteráčik, dodatok k hre The Sims 4 a zvonček od krstnej mamy. :)

Čo sa týka knižiek, tieto som si priala a všetky tri na mňa pod stromčekom čakali. Viac vám o nich budem rozprávať v knižných prírastkoch. :) Okrem nich som si však na moje veľké prekvapenie našla aj darčekovú poukážku s krásnym citátom na záver. :)

Za všetko veľmi pekne ďakujem Ježiškovi, ktorý si to tento rok tak super rozdelil :)

12 komentárov:

  1. Nádherne darčeky, Aly :) Najviac sa mi páči vankúšik a medailón ♥. Je vidieť, že ťa rodina a priatelia poznajú :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten medailón je naozaj krásny, ale tá sovička je nádherná!

    Aký, prajem ti, aj všetkým, koho nosíš v srdci veľa radosti, pokoj a plnosť lásky po celý rok 2016. Leti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je krásna a jedinečná (a chlpatá :).
      Ďakujem zo srdca, aj Tebe, aby si v každý všedný deň Nového roku vnímala nevšednú lásku od Boha. :) A veľa zdravia! :)

      Odstrániť
  3. Ach, The Sims. Keď som bola menšia, furt sme to s kamoškou hrávali. Ale len jednotku. K ďalším dielom som sa už akosi nedostala. Zvykli sme si postaviť celé mestečká a všade sme postrkali UFO náleziská a aqvadukty :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. The Sims sa so mnou tiež ťahá od detstva, ale ja som postupne prechádzala na všetky diely. :) A UFO bolo až v dvojke tuším...

      Odstrániť
    2. Nie, bolo aj v jednotke. Ja som dvojku nehrávala, ale to boli len také archeologické nálezy rozbitých tanierov, alebo niečo také :D

      Odstrániť
  4. Úžasné darčeky!!! Joj, to muselo byť radosti :D Máš skvelých ľudí vôkol seba...a závidím ti Koralinu, joj, tú tak veľmi chcem, len teraz som finančne švorc, takže si musím počkať :D Ale ktosi počká, ten sa dočká...a SIMS, ja som na ňom bola kedysi závislá, ešteže to pominulo, pretože som to fakt preháňala, ale hra je to dobrá...A páči sa mi tá sovička, teta má talent...vlastne mne sa páči všetko, čo si dostala :D Si bola celý rok vážne dobrá ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) to veru bolo. :D
      Mám a som za to veľmi vďačná, to je tá najväčšia radosť... :)
      Jasné, dočkáš sa aj ty... raz. :D
      Heh, tak ďakujem. :D

      Odstrániť
  5. Milá Aly, veľmi sa s Tebou teším z lásky, ktorá na Teba z každého z týchto milých vianočných darčekov žiari :)

    V dnešný sviatok Troch kráľov som rozmýšľala o tej hviezde, ktorú Traja králi uvideli a vo Svätom písme o nej čítame: "Ako zbadali hviezdu, nesmierne sa zaradovali." :) (Matúš 2, 10) ... rozmýšľala som dnes ráno nad tým, že traja králi cez hviezdu videli hľadaného Ježiša ... a tak že i my sme pozvaní pozerať hlbšie - na hviezdu, na darčeky... a veľmi sa zaradovať z toho, čo v hĺbke ukrývajú, na čo ukazujú ... tá betlehemská hviezda ukazovala na narodené Božie dieťatko Ježiša ... a tie krásne darčeky, ktorými si i Ty bola obdarovaná, ukazujú na lásku priateľov a blízkych ... a v tej najskrytejšej hĺbke na lásku a dobrotu Boha.
    ... a tak sa pri pohľade na tie Tvoje milé darčeky spolu s Tebou nesmierne radujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, máš úplnú pravdu. :) Keď niečo hmotné dostaneme napríklad od blízkej osoby alebo pri špeciálnej príležitosti, už to pre nás nie je len "vec", ale krásna spomienka. Napríklad teraz mávam na stole pred sebou jednu "obyčajnú" figúrku z Kinder vajíčka, no pripomína mi jeden nádherne prežitý deň (Mikuláša) a tak ju chcem mať neustále na očiach. :)

      Odstrániť