utorok 28. júna 2016

Knižné prírastky - marec, máj


Viem, že tieto mesiace sú už dávnou minulosťou, ale pre poriadok a pokoj mojej duše som sa rozhodla, že vám ukážem knižky, ktoré mi pribudli ešte za marec - mesiac kníh a máj. Apríl som mala plný všetkého možného, len nie knihami, preto sa ani nečudujem, že si vtedy ku mne nenašla cestu ani jediná kniha. Zároveň vám ich aj naozaj chcem ukázať, pretože sú veľmi pekné a ja rada píšem o pekných veciach… :)

MAREC

Najprv by som spomenula knižky, ktoré som si kúpila. Rozprávky Barda Beedla je posledná doplnková knižka, ktorá mi chýbala do zbierky Harryho Pottera. Podarilo sa mi ju kúpiť na bazoši za 5€, čo je tá najlepšia cena ever a ja sa teším, že som opäť raz zúžila môj zoznam vypredaných kníh. Ďalšiu knihu Nezadaná som pôvodne kúpila ako darček pre kamarátku, no nakoniec som si to rozmyslela a knihu som si nechala pre seba. Samozrejme, že som potom kamarátke kúpila niečo iné. :D Vždy som mala rada komixy a o to viac knižné. Je to veľmi milé, veselé a vtipné. :) Ako posledné som si potom ešte kúpila Testy W.i.t.c.h., ktoré obsahujú aj nálepky. Vedela som, že kniha je v poškodenom stave, ale to mi nevadilo až dovtedy kým som nezistila, že nemá všetky nálepky a práve ani tú, ktorú som chcela najviac. Fakt si ju prajem, ale nechce sa mi kupovať celú knižku ešte raz, keď potrebujem len tie nálepky, takže mi napíšte, ak ich náhodou niekto máte a nepotrebujete. :)



Keďže som mala v tom období meniny, našlo sa niečo aj v kategórii darčeky. Všetky tri sú od príbuzných, no Annu zo Zeleného domu som si na ich požiadanie mohla vybrať ja. :) Toto nové vydanie je proste čarokrásne a navyše má byť doplnené o pôvodne vynechané texty. Zvolila som si ju aj preto, lebo mám veľmi rada seriál Anna zo Zeleného domu a tradične ho pozerám každý rok počas Veľkonočných sviatkov, no ešte nikdy som sa ku knihám nedostala. Ako ďalšiu mi potom ešte darovali knihu Na ostrov smrti, že: “...by sa mi mohla páčiť.” Ani netušia ako sa celkom trafili už len názvom. To viete, ja a ostrovčeky. :) Konkrétne tento však rozpráva životopisný príbeh o misionárovi, ktorý mal odvahu žiť na ostrove pre malomocných a pomáhať im…

A nakoniec knihy, ktoré sa v súťažiach usmiali práve na mňa. Môj priateľ tučniak som vyhrala na stránke vydavateľstva Noxi. Milujem príbehy o zvieratách a priateľstve medzi nimi a človekom. Už sa teším… Takisto som vyhrala aj u Mony, kde som si mohla vybrať z troch kníh. Nekonečný príbeh som mala už veľmi dlho na wishliste, takže som s výberom neváhala. Tiež mám rada príbehy zdôrazňujúce aj krásu priateľstva medzi človekom a knihami. Mony mi k tomu ešte pribalila aj zápisníček, cukrovinky a nádherne vyrobené záložky, ďakujem. ❤


MÁJ

Medzi aprílom a májom veľký rozdiel nebol, pretože mi pribudla “len” (nemám rada to slovo v spojení s počtom kníh - aj jediná knižka je dosť veľa) jedna kniha, ktorú som si kúpila. Bolo to super, pretože sa mi konečne podarilo predať filmového sprievodcu k Úsvitu, ktorý som mala doma 2x a hneď na to sa mi naskytla príležitosť kúpiť si za tie peniažky filmového sprievodcu k Súmraku, ktorý mi ako jediný chýbal. Je totiž tiež všade vypredaný. Okrem toho je zvláštne, že sa slovenského prekladu nikdy nedočkal. Ale veľmi sa teším, že ho mám a keď som si ním listovala, toľké spomienky zaplavovali moje srdce… ❤


8 komentárov:

  1. Krásne prírastky. :) Potom daj vedieť, aká bola kniha Môj priateľ tučniak, lebo by som si ju rada prečítala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite budem písať recenziu, až ju prečítam. :)

      Odstrániť
  2. Ten komiks Nezadaná mi je akýsi známy, asi som naň niekde čítala recenziu a veľmi ma zaujal, no úplne som naň zabudla...vyzerá super, možno sa k nemu raz dostanem aj ja :)) Joj, Annu milujem aj ja...so sestrou sme tiež fanúšičky seriálu, ktorý tak isto pozeráme pravidelne každý rok :D Inak ani ja som sa ešte ku knihám nedostala, no tieto nové...krása, určite si ich jedného dňa zaobstarám. A dúfam, že sa ti Nekonečný príbeh bude páčiť. Film nemám rada, ale knihy sú vždy iné, takže som zvedavá, kedy sa dostanem k tej mojej, ktorá ma čaká na poličke :D Peknučké prírastky, prajem ti príjemné čítanie...maj sa krásne ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) no ja som ešte film nevidela, len z detstva si pamätám, že som občas v TV zahliadla toho Falka, či ako sa to volá. :)

      Odstrániť
  3. Súmrak má aj sprievodcu k filmu? Fííha, to som ani nevedela :D Musí to byť zaujímavé.
    A ten Nekonečná príbeh vyzerá fakt peckovo. Knihu som nikdy nečítala, ale bolo by rozhodne zaujímavé do nej nahliadnuť. Iba keď som bola krpec, tak som furt pozerala film :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Má, všetky filmy Twilightu majú knižného sprievodcu okrem Úsvitu 2. :)

      Odstrániť
  4. Ja som na Nekonečnom príbehu (film) vyrastala. Až nedávno som si požičala knihu z knižnice... a bola iná. Asi hlbšia. Určite zaujímavé čítanie.

    A Anna zo zeleného domu - to je klasika medzi knihami. Aspoň pre mňa. Asi prvý "dievčenský román", čo som prečítala. Veľmi ma zaujala. Potom som hltala aj ostatné diely Anny. Ale ten prvý bol samozrejme najlepší. :)
    Myslím, že ma Anna Sherlyová hodne ovplyvnila.
    Želám ti krásne čítanie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa niekedy mrzí, že som sa v detstve vôbec ku takýmto knihám nedostala... ale na knihách je dobré, že na človeka so svojimi príbehmi vždy počkajú. :)
      Ďakujem veľmi pekne. :)

      Odstrániť