sobota 24. decembra 2016

Majte sa radi - Vianoce 2016


Moja obľúbená ozdoba *.*
V tichu tohto večera a v žiare ligotavého stromčeka vám všetkým prajem pokoj a radosť. Ďakujem za vašu lásku a podporu! Nech sa vám dnes podarí aspoň trošku si čítať, ja sa venujem Vianočnej kolede. :)
Majte sa krásne a požehnané vianočné chvíle...
PS: nezabudnite na súťaž :)

Sláva Bohu na výsostiach a na zemi pokoj ľuďom dobrej vôle


4 komentáre:

  1. Dúfam, že si mala krásne Vianoce ja ti už pre istotu prajem šťastný nový rok.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja za Vianoce nepovažujem len Štedrý deň, takže pre mňa ešte pokračujú. :) Ďakujem, aj tebe prajem krásny štart do nového roka, nech sa ti v ňom darí. :)♥

      Odstrániť
  2. Aj ja ti prajem krásny zvyšok vianočných sviatkov a zimných prázdnin s knihou v ruke a v kruhu svojej rodiny. Prajem všetko len to najlepšie do nového roka 2017 a dúfam, že ti rok 2016 splnil všetky priania. ;) <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľká vďaka Julka, aj tebe prajem všetko dobré a mnoho krásnych chvíľ v budúcom roku. ♥ :)

      Odstrániť