utorok 20. decembra 2016

Stará tetka Aly - narodeninové radosti


Prešli už dva týždne, čo vaša ostrovanka Aly oslavovala svoje narodeniny. Ďakovala som za ďalší prežitý rok na tomto rozmanitom svete a privítala ten nový, ktorý ako čistý biely papier čaká na moje kresby a čmáranice.

Bol to jeden krásny deň, plný prekvapení, lásky od mojich blízkych a ich dobrej vôle. Všetko to vnímam ako požehnanie od Pána Boha, ktorý ma potešil hneď dopoludnia spoveďou a sv. prijímaním, nakoľko to bol prvý piatok v mesiaci. Takisto aj názov tohto príspevku v sebe skrýva viac než sa zdá, pretože ten najkrajší narodeninový darček som dostala až o niekoľko dní neskôr - stala som sa tetou, z čoho mám nesmiernu radosť. Okrem toho všetkého som však od príbuzných a priateľov dostala aj darčeky, ktoré by som vám tu na blogu rada ukázala.

Na titulke môžete vidieť detaily mojej torty, pri pohľade na ktorú mi došli slová. Bola vytvorená na motívy toho najmilšieho gentlemana v celom vesmíre - Malého princa od Antoine de Saint-Exupéry. Sedel si na nebesky modrej hviezdnej oblohe so svojimi vernými kamarátkami líškou a ružou. Je tu aj jeho planétka s tromi sopkami. No nie je sladký? Už len čakám, kedy sa spýta: "Přijmeš moji růži?"

Túto knihu som si poprosila aj z toho dôvodu, že k nej dávali ako darček tento krásny zápisník



Nová vitrína, ktorú som dostala, predstavovala priestor na zbierku mojich snežítok (na fotke len časť z nich) - konečne majú miesto, aké si zaslúžia, jupí!
Zvieratká sú z takého štvor-packu Kinder vajíčok, v ktorom boli garantované dva Hľadá sa Dory pre ľudí, ktorým sa ju hľadať nechce
Úžasná šálka Na vine sú hviezdy a košeľa s potlačou pierok, ktorú som si zamilovala
Knihomoľské drobnosti-radosti
Poukážky si aj tentoraz pošetrím na výnimočné chvíle a knihy - minulý rok som takú dostala na Vianoce a až v lete som si potom kúpila ten boxík Shakespeara
Komiks o svätej Faustíne
Nielen snežná, ale aj hracia s kúzelnou melódiou
Pozdravy

6 komentárov:

  1. Jéj, tak to dodatočne všetko najlepšie k narodeninám ^_^ Ó, a gratulujem k titulu teta...to je krásne♥♥♥
    Ach, tá torta je nádherná! A ten zápisník Francine by som hneď brala :D Kebyže nedostanem od Kumranu Hlas vo vetre ako recenzný výtlačok, tak si knihu kúpim aj ja...a najmä kvôli tomu zápisníčku ;)
    No, opäť vyvaľujem oči nad tými nádhernými darmi, ktoré si dostala. To boli krásne narodeniny a som zvedavá, čo ti prinesie Ježiško :D
    Maj sa krásne a prajem ti nádherné Vianoce ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásne slová. ♥ Ja sa už teším na tvoju recenziu. :) A veru, tiež som zvedavá, čo mi prinesie Ježiško. :D Ale stačí, že prinesie sám seba. :) Požehnané sviatky aj tebe, Mony! ^.^

      Odstrániť
  2. Krásne darčeky, Aly. A ešte krajšie vďačné srdiečko s ktorým si ich všetky prijala. :)
    Tá torta je nádherná! A zápisník som tiež chcela, ale žiaľ som si o knihu od Riversovej požiadala priskoro a "Ježiško" mi ju objednal ešte pred tým, než k nej začali pribaľovať zápisník. Aj nám to trochu bolo ľúto.

    Želám ti krásny ďalší rok.
    (a do súťaže sa určite zapojím, ale dnes už nie - už je najvyšší čas vypnúť počítač a zaľahnúť!) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. :)
      Verím, že zápisníček pre záujem raz dotlačia, prípadne spravia takúto akciu pri ďalšej novej Riversovke. Alebo vytvoria celkom nový. :)
      Aj tebe prajem všetko dobré v novom roku a už sa veľmi teším, až sa zapojíš do súťaže. :)

      Odstrániť
  3. Krásné dárečky, krásné! :) Určitě pohladily na duši. :))
    Nejvíce mě zaujalo sněžítko hrací a ten dort, který je prostě dokonalý ♥

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť