sobota 7. januára 2017

Pod stromčekom, za stromčekom, pri stromčeku...


Môj vysnívaný kolotoč, ktorý sa točí a hrá melódiu ♥
Neviem ako vy, ale ja som vždy po Štedrom dni zvedavá, čo si moji blízki (ale aj blogeri) našli pod stromčekom. Aké priania im Ježiško splnil, čím ich prekvapil... V tých chvíľach ma teší pocit, že na Vianoce je obdarovaný každý a vzájomne. Isteže nie sú Vianoce len o darčekoch, ale je krásny pohľad na človeka, ktorému dávame svoju pozornosť so slovami "toto je pre teba...". Ak ste rovnako zvedaví ako ja, môžete sa pozrieť aj na moje vianočné darčeky... dúfam, že sa vám budú páčiť. :) Určite mi napíšte, čo priniesol Ježiško vám, prípadne vaše články - veľmi rada si ich prečítam. :)
PS: ešte stále môžete súťažiť a vyhrať tak povianočný darček ♥

Knižky nesmú chýbať... :) viac o nich budem písať v prírastkoch
Tieto puzzle boli láska na prvý pohľad, ten obrázok je dokonalý... *.* neviem sa dočkať až ich zložím
Jemný náramok a milá sovička, ktorú som pomenovala Rozárka - po tej z Popolušky :)
Z každého rožka troška :) čokoládka, ozdôbka a kalendárik
Pyžamko forever | košeľa | vedeli ste, že tento "vianočný" vzor legín sa volá nórsky? | Chrabromilská taška ♥
Ďalekohľad so statívom boli pre mňa veľké prekvapenie... už v detstve som chcela byť malým dobrodruhom a mať taký ďalekohľad - na plnenie dávnych snov však nikdy nie je neskoro :)


A nakoniec krásne sviečky :)

12 komentárov:

  1. Krásne a netradičné prírastky. :) Puzzle a kolotoč sú krásne, ale teším sa s tebou aj z chrabromilskej tašky a ďalekohľadu! Snáď ti dobre poslúži. :)
    A teším sa na recenziu Marťana i článok o prírastkoch. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Radostný čas ti želám!
    Krásne darčeky si dostala. Vidím, že puzzle asi tento rok letí, aj moji chlapi dostali. Už majú oba obrázky zložené a mladý už si spísať, aké ďalšie puzzle by chcel dostať k narodeninám. :)
    Ešte ma zaujal kalendárik zo Skalky. Skalku sme objavili len nedávno (asi deň pred zatvorením Svätej brány) a veľmi sa nám tam páči.
    A chrabromilská taška... jéj! Aj keď teda, ja sa hlásim skôr k mrzimoru (bifľomor). :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, aj tebe! ♥
      Ja rada staviam puzzle už odmalička. :) Puzzle sú super, len potom je s nimi problém, kam ich všetky uložiť. :)
      Kalendárik bol darček od kamarátky. :)
      Mne sa bifľomor a bystrohlav vždy plietli. :)

      Odstrániť
    2. Aj mne sa plietli. Kým som neskončila v (žltom) mrzimore (bifľomor) v jednej internetovej hre. Odvtedy som tam doma. :)

      Odstrániť
    3. Predpokladám, že to bolo na Pottermore. :)

      Odstrániť
  3. Jé, moc krásné dárečky! :) Já dostala podobný kolotoč (tak trošku jsem o něm věděla), jsem do něj zamilovaná a také hraje (skvost pro uši). Svíčky jsou moc krásné a ta sovička je kouzelná. Já letos měla také Vánoce ve znamení pyžam a jsem strašně ráda, že je mám, protože hned je člověk šťastnější! :)
    Měj se krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. ♥ Máš pravdu, pyžám nie je nikdy dosť! :)
      Prajem všetko dobré do nového týždňa :)

      Odstrániť
  4. Ten úvod si napísala krásne ^.^ A ako vidím, tak si dostala vytuženú knihu P.S. Júj, no krásne darčeky si si našla a ten kolotoč je dokonalý!!! Ako tak vidím, tu musel byť niekto celý rok veľmi dobrý :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. ♥ PS som si priala, pretože tá knižka je úžasná v každej podobe. :)
      Hej, vari o tom pochybuješ? :'D O:)

      Odstrániť
  5. Krásné a neobvyklé přírůstky. Nejvíce se mi líbí svíčky a sovička! A pak kniha P.S., kterou už mám doma také :))

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť