Ostrov stratených príbehov: BLOG | Siedme narodeniny Ostrova stratených príbehov - sedem darov Ducha Svätého pre každý rok blogu

17. septembra 2020

BLOG | Siedme narodeniny Ostrova stratených príbehov - sedem darov Ducha Svätého pre každý rok blogu


V prvý piatok mesiaca september (4.9.) môj a váš - teda náš - Ostrov stratených príbehov dosiahol vek už 7 zázračných rokov. Je pre mňa totiž naozaj zázrak, že sa tento virtuálny priestor za ten čas premenil z blogu pôvodne venovanom najmä knižným recenziám na miesto, ktoré sa stalo mojím prístavom a útočiskom.


To všetko sa udialo a stále deje vďaka láske vás - Ostrovčiat, ktorá je zároveň neprestajným prejavom Božej lásky a požehnania. Každým rokom som mala tento blodžig radšej a radšej. V minulosti som pri príležitosti narodenín blogu písala o ôsmich lekciách, ktoré ma naučil & piatich krokoch, ktoré z neho spravia domov. V rámci tohtoročných „osláv“ vznikol ešte jeden článok. Tentoraz som číslo sedem spojila so siedmimi darmi Ducha Svätého, ktoré obohacujú srdce človeka a tým všetku jeho prácu a tvorbu, ktorým sa venuje. Sú to tie najkrajšie darčeky k narodeninám. :)

 MÚDROSŤ 

Snaha svojím písaním ukazovať ľuďom, aký vie byť život pekný a inšpirovať ich k tomu, aby si ho vážili, ma neustále viedla k hlbšiemu vnímaniu okolia, seba a pocitov - na všetko sa dívajúc skrze filter Ježišových milujúcich (a milovaných) očí.

 ROZUM 

Čítanie ma mnohému naučilo. Je to spôsob, akým môžem spoznávať iné krajiny, národy, kultúry, životy ľudí, ich názory a myšlienky - je to cesta k porozumeniu, pochopeniu, empatii a rešpektovaniu hodnoty a slobody každého človeka. Z každej knihy som sa dozvedela niečo nové, pretože keď je náš svet taký rozmanitý, jeho príbehy sú ešte pestrejšie.

 RADA 

Už pri zakladaní tohto blogu som mala jasnú predstavu o jeho obsahu a tej sa držím stále. Nikdy som sem nechcela ťahať negatívne veci, ale zároveň ani nepredstierať, že neexistujú. Vždy som s vami túžila zdieľať radosť s nádejou a vnášať ich do svojich príspevkov a vašich sŕdc. Vo chvíľach, keď som tieto pocity vo svojom vnútri nedokázala nájsť, zakaždým som ich vedela načerpať aj z tohto miesta - snáď aj vy.

 SILA 

Tvorba blogu mi dáva príležitosti prekonávať samu seba a vlastné hranice strachu. Niečo, čo som kedysi tvrdohlavo odmietala - odhaliť svoju tvár a „najväčšie tajomstvo“ o mojej diagnóze - napokon predsa padlo a predo mnou sa rozprestrela krajina nových možností, ako sa zlepšovať, napredovať, byť užitočnejšia a bližšie k ľuďom - k vám.


 POZNANIE 

Skrze blog mi Pán Boh už toľkokrát prejavil svoju neprestajnú starostlivosť a nekonečnú lásku - často tým najprekvapujúcejším spôsobom a vtedy, keď som to najmenej očakávala (a/alebo najviac potrebovala). Vlastne, neustále mi dáva najavo, ako pôsobí v mojom živote. Každý deň od Neho dostávam nie sedem, ale sedemdesiatsedem darov, ktorými ma zahŕňa a obklopuje. Napríklad stačí taký pohľad na môjho spiaceho psíka stočeného do klbka (alebo rozvaleného ako chrápajúca placka :P) či z okna na náš strom (podobný tomu na Ostrove) a farby neba pri západe slnka.

„Ježiš mu odpovedal: „Hovorím ti: Nie sedem ráz, ale sedemdesiatsedem ráz.“
(Mt 18, 22)


 NÁBOŽNOSŤ 

V čase, keď sa na mapke knižnej blogosféry ešte neobjavil Ostrov stratených príbehov, chýbali mi v nej blogy, ktoré by písali (a čítali knihy) aj o viere. To sa našťastie odvtedy zmenilo a knižný i blogerský svet sa obohatil o množstvo krásnych príbehov. S touto myšlienkou však môj blog vtedy vznikol a vstúpil do toho sveta, pretože blogovanie som vnímala ako moju osobitú cestu a poslanie svedčiť svojím životom o láske Pána Boha a byť takou malou rybárkou. Vždy, keď sa ukáže, že to má naozaj zmysel, je to pre mňa naplňujúci pocit, ktorý ma povzbudzuje, aby som pokračovala.

„Ježiš im povedal: „Poďte za mnou a urobím z vás rybárov ľudí.“
(Mk 1, 17)


 BÁZEŇ VOČI BOHU 

Všetko tvorím úprimne, s láskou, zodpovedne a s vedomím, že moje myšlienky a slová si vždy so záujmom prečíta môj najväčší a najvernejší Čitateľ na celom svete - a nebi.

4 komentáre:

  1. Moja milá Aly, zo srdca ĎAKUJEM Bohu za to, že ťa máme♥♥♥ Si tá najčistejšia duša, akú poznám a mám ťa vééééľmi rada 😊. Zo srdca ti prajem, aby ešte mnoho blogových rôčkov pribudlo, si studnica inšpirácie, lásky a pokoja♥.
    Úžasný nápad spojiť oslavu s darmi Ducha Svätého, naozaj krásny článok, ja som sa napríklad našla v "sile"...rovnako mi blog pomohol prekonať strach a ukázal mi nový smer. A vďaka "nábožnosti" som ťa našla, presne ako si písala, vtedy blogy, ktoré by spracovali aj kresťanskú beletriu a podobne neboli, preto som bola nadšená, keď som tvoj ostrov stratených príbehov našla, stala si sa pre mňa inšpiráciou a vďaka tebe som si založila aj ja blog 😊.
    Merci, za to, že si!♥😊♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Drahá Mony, nikdy neprestanem žasnúť nad tým, aké máš krásne a dobré srdce ❤ mám veľkú radosť, že aj ty vnímaš vo svojom živote tieto dary od Ducha Svätého a rozvíjaš ich - i prostredníctvom svojej úžasnej Piesne fantázie ❤ ďakujem za Tvoje rozhodnutie vytvoriť si vlastný blog - a za všetko. :) ❤

      Odstrániť
  2. Výborný nápad spojiť číslo 7 s darmi Ducha Svätého! "Každý deň od Neho dostávam nie sedem, ale sedemdesiatsedem darov, ktorými ma zahŕňa a obklopuje." - ďakujem, Aly, za inšpiráciu k pozornosti na tieto Jeho dary! :) A samozrejme gratulujem k blogovým narodeninám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi sa teším, že som Ťa týmto článkom povzbudila a zo srdca ďakujem. ❤ :)

      Odstrániť
Ďakujem za komentár, vážim si ho a veľmi sa z neho teším. :)